Reklamo biznesin tënd këtu:

test

LAJMI I FUNDIT:

Post Top Ad

Your Ad Spot

Tuesday, February 2, 2021

Rrajca e Skënderbeut përballë ujqërve të lodhur të Taulant Ballës -Nga Vebi Hana

Vebi hana perfaqesuesi i banoreve te fshatrave Rrajc dhe skenderbej ka dale me disa shkrime te reja per problemet e Rrajces e me gjere e kush nuk do tja kishte ziline ketij njeriu guximtar te ndershem te drejte e te sinqerte nga nje familje me tradita. I pa perlyer me asnje force politike i arsimuar e me nje provoje te gjate ne hallet dhe shqetesime njerezve aq me teper ne keto tridhjet vitet e demokracise ku problematika per banoret eshte bere e padurueshme. Nga ana e pushtetarve ku njeriu qe po ngre zerin fuqishem me te gjitha format pa u ndrojtur per askend nga pushtetaret qe kane dore apo qendrojne sehirxhinj ndaj ketyre zullumeve. Eshte Vebi Hana me profesion ekonomist i larte sot me shume se kurre me pare vendit dhe banorve i duhen njerez te tille kurajoze e te guximshem, me provoj e talent te ndershem e te sinqerte te pa perlyer e te pa korruptuar. Qe ti perfaqesojne ata denjesisht deri ne nivele me te larta ne zgjidhjen e halleve dhe problemet e tyre per me teper ndiqni shkrimet e reja te bera prej tij.




Qindra  vjet,  shekuj  me  radhë

Rrajca  një  legjendë  e  gjallë

Sot,  pushtetarët  shqiptarë 

Shpirtin,  janë  duke  na  e  marrë

  Përfaqësuesi  I  banorve    Rrajcës  dhe  Skënderbeut

Vebi  Hana.

 

          Moj  parti,  moj  grabiqare                  

moj  parti,  shkatërrimtare

Më coptove,  Rrajcën  e  madhe

Rrajcën  tonë,  mijëra  vjeçare

  gjiganden  e  kësaj  ane

  more,  lëndinën  e  madhe

Lëndinën,  rryeni  i rrajcarëve.

Pronën   tonë , të  baballarëve

  stërgjyshërve , të    parëve

  shove,    gjitha  bagëtitë

Lopët,  dhëntë  edhe  dhitë

Me  mijëra,  numurin  e  krërëve

Tani,     u  ndalën,  këmborët

Po  nuk ndalet,  klithma  e  qenve

Vijnë  vërdallë,  si    hutuar

Ska    bagëti, për    lëshuar

 ngjiteshin,   me  çobanë

Krah  për  krah  e  anë  për  anë

Pllajës   lartë,  për    bezhanë

Grykës,    malit  përpjetë

Ku  u  zu,  lëndina  e  shkretë

Nga  hajdutët  e  vërtetë

Për    humbur, zararin  e  parë

  grabitën,  tokën  arë

Ku  shkulën,  gjithë  bimët  radhë

    çmueshmet,    kanë  qënë

Edhe  pyellit,  aty    pranë

Dhe  atijë,  ja  vunë  zjarrë

Ku  dogjën,  dhjetra   hektarë

Nuk  u  ngopën,  kaq   sa  bënë

Zbritën   poshtë,    terrënë

Zullumqarët,  pushtetarë

Dhe    fshatë,  na  bënë  zararë

Na  shteruan,  vijën  e  madhe

Veprën  tonë,    legjendare

Shtatëmbëdhjete mijë ,  metra  linjare

  nxjerrë,  nga  burrat  rrajcarë

Mbi  pesqind,  vite    parë

Ku   me  drith,  mbushnin   shtëpitë

Ushqimin,  për    gjithë  vitnë

Shtuan   pemët  dhe  bujqësinë

Me  mijra  krërë  e  bënë  bagëtinë

Ujë  kanali,  ato  pijnë

Shuan   etjen  dhe  urinë

Po  sot  dora,  grabiqare

Na  e  shteroi,  vijën  e  madhe

Dhe  kanali, poshtë   tijë 

  gjënden,  një  për  mbi  nji

Dhe  aty,  dora  barbare

E  shkatërroi,  kanalin  fare

Firma  e  kryehajdutit

Bashkëpuntorët  e  çifutit

Nuk  po  pyesin , më  për  njeri

Po  shkatërrojnë,  çdo  pasuri

  dyja,  këto  kanale

Janë   djersa,  gjaku   I  rrajcarëve

Nëpër  shekuj,  qindra   vjeçare

Këto  vepra,  kaq    arta

Buk,  na  dhanë   nëpër  dekada

Por   sot,  dora  e  zezë  mizore

Po  I  shkatërron,  veprat   madhështore

Dhe  lumin  e  fshatit   tonë

  banorët,  zall   I  thonë

Dhe  atë,  janë  duke  e  marrë

Duan   që , ta  bëjnë  çentralë

Ndaj   po  I  shkatërrojnë,  kanalet  tona

Këto   plane,  bëjë   këta   horra

Dhe   pyellin,    kemi   pranë

Brenda, sinorëve   rrajcarë

Pyellin   tonë , mijravjeçarë

  me  gjak  e  kemi  larë

Dhe   atë , janë   duke  na  e  marrë

Dyqind  e  njëzet   hektarë

Bashkë ,me  sinoret   tanë

Ku  çdo  fis  I  rrajcës  time

Kanë  pronat  me  emërtime

Ku   çdo   stinë,    beharë 

Shkojnë   mbjellin  dhe  vënë   stane

Sikur   prindërit,  na  e  kanë  lënë

Me   mundin,  gjakun   e  rrajcarëve

Hajdutët,  po  bëjë   pazare

Duke   marrë,  tendera   për  pare

Pa   pyetur,  asnjë   njeri

se  kush  e  ka  nxjerrë   këtë  vijë

po,  ja  moren  dhe  burim 

mbi     cilën,  kanë  nxjerrë   vinë

duanë , ujë   për    pirë 

Rrajcën ,  ta  kthejë,    shkretëtirë

pa  e  menduar,  se  do     rrojnë

këta   banorët,  autoktonë

pa   bujqësi  dhe  blektori

jeta,  për   këtë   fshat,  u  nxi

duan  dhe  ujë,  për    pirë

duan  dhe  jetën  e  mirë

po   nuk  paten,  bujqësinë,

pemtarinë  dhe  blektorinë,

çfar  do    hanë,  për  ushqimë

se     mirat,  nga  ato  vijnë

nuk   mbahet   shtëpija,  me  një  gotë   ujë

duhet, drith,  mulli   ta  bluaj

siç   ka  qënë,  prej   qëmoti

mbushej   vija , plot   për  ploti

vadiste,  qindra   hektarë

bluanin  dhe  mullinjtë   radhë

pse   na  e  nganë,  atë    patmë

si   na  e  lane,  stërgjyshërit   tanë

ujë   kishim,  gjithë   beharë

vadisnim,  qindra   hektarë

bënim    drith,  me  hambarë

plot   me  pemë  e  kopështarë

dhe   bagëtitë,  për   çdo  ditë

shuanin   etjet  dhe  uritë

dhe   dimëri , nuk   ndihej  fare

mbushur   plot, mullarë  me  barë

  vaditej,  prej   vijës  madhe

nëpër  shekuj , qindravjeçare

ku   rehatinë  e  kishim  zënë

me    mirat,    na  kanë  lënë

  parët  tanë,    këtë  vëndë

  lëronin,  me  qe,  dhe  parmëndë

nuk  lejuan,  asnjëherë

  bëheshin , të  pare     tjerë

e  jo  më , ca  myteberrë

  pa  besë  e  zëmër   sterrë

  mbathnin,  me  patkonj  kali

këtë  traditë,  kishte  rrajcari

po  ti  prekje,  pak  sinorë 

  zinte    gjallë,  me  dorë

  treste,  si  flok   dëborë

sot   kanë  dalë , ca  zagarë

ca    ligj  e  ca  tradhëtarë

  po  shesin , gjakun  tonë

për   tu  bërë,  vetë  padronë

me  pasurinë,    ka  kjo  zonë

    gjithëve , na  takonë

prej  shekujsh , na  e  kanë  lënë

  parët  tanë,    këtë  vëndë

sot,  pushtetarë   hajdutë

me  vëndorët , janë  bërë,  grupë

venë  vula , gjoja  për  mirë

çdo  gjë , janë  duke  e  përpirë

çdo  punë  bëhet,    fshehtësi

nga  këta,  morracët  e  zi

  u  mësuan, me  pushtet

ju  vjen  paraja , nga  se  pret

mjerë  I  ziu , I  shkreti  milet

tek  këta,  ymytin  mban

këta    rjepin,    bëjnë  kurban

zullumqarët,  nuk  kanë    sosur

janë  bërë,  si    marrosur

nuk  po  pyesin,  sdo  tja  dijnë  fare

se  I  mbron,  kulçedra  e  madhe

  I  ka  future,    këtë  valle

dhe  I  ka  vënë,  nëpër  detyra

këta  surratë  dhe  këto   fytyra

dhe  urdhërin,  ju  ka  dhënë

  grabisin,  çfar    zënë

atë,    nuk  e  marrin  dotë

ta  bëjnë,  shkatërrim    plotë

kjo  lloj  klike,  armiqsore

sështë  parë  kurrë,    këto  teritore

gjakut  po,  I  vihet  këmba 

  këtijë  populli , nëpër  breza

  qëndron,  si  I  hutuar

janë  këta,    e  kanë  mashtruar

ai  vetë,  I  ka  votuar

këta  qorrat  e  tërbuar

sdinë  ku  te  shkojnë,  për  ta  kërkuar

çdo  ankesë,  ju  kanë  bllokuar

se  kryehajduti  sot

  është  vetë  zot  dhe  vetë  shkop

sa  ta  mbushin  kupën  plot

pastaj,  do   ti  shikoni  vetë 

si  do  bëhen,  këta  qentë

këto  vepra,  kaq    arta

djersë  dhe  gjak,, kanë    dekada

por  sot,  dora  e  zezë  mizore

po  na  I  shkatërron,  na  I  heq  prej  dore

nuk  po  them  gjë  për    pare

sa  pushtues  dhe  sa  barbarë

kanë  shkelur  truallin  rrajcarë

po  nga  nëntëqinda  e  me  radhë

deri    dyzetekatnë

tre  here  Rrajcës  ja  vunë  zjarrë

  parët  sllavët  Bullgarë

  dytët  Sërbët  sllavë

  tretët  qenë Hitlerjanë

e  bënë  fshatin  kasapanë

bajonetet  nuk  ja  ndanë

I  poqën    zjarr    gjallë

Skishin  ku  ta  qanin  hallë

Po  dhe  sot  këta  rrufjanë

Këta  pushtetarët  tanë

I  kalojnë  barbarët  e  parë

Po  na  rjepin  për    gjallë

Nuk  ke  ku , të  qash  një  hallë

Prona  jonë  është  e  shenjtë

Ta  mësojnë  mirë  këta  qëntë

Si    vegjëlit  e    mëdhenjtë

Bëjnë  sikur  ndërrojnë  fustanë

Po  janë    njëjtët  hajvanë

Tridhjetë  vjet  gjakpirësit  tanë

Pushtetin  fisçe  kanë  zënë

Brenga  për  rrajcarët  e  shkretë

  kishim  pasë  ne  një  shtet

  na  zgjidhej  një  e  drejtë

Se  këtu , ku  kemi  mbetë

Hajduti  është  Shteti  vetë

Dje  u  prenë, u  poqnë    gjallë

Nga  armiqtë ,më  barbarë

Sot  pushtetarët  Shqiptarë

Po  na  hanë,  na  pinë    gjallë.

 

 

Vebi   hana.

 

 Qindra   vjet,  shekuj    parë

Rrajca,  ish  si    përrallë

Fshat  I  madh  dhe  me  famë

pasuri    çdo  anë

për  ujë,  kurrë,  nuk  bëheshe  fjalë

kishë  burimin,  natyralë

  dilte,  mbi  fshat,    malë

lumë  I  madh  dhe  I  pa  parë

atje  ku  sot  ndajnë  kufijët

ujët  dilte    një  pikë

  anë    lëndinës  tonë

urdhat  e  malës  I  thonë

ky  ujë  ishë  mirësia  e  madhe

për  banorët  e  kësajë  ane

nuk  bëhej  fjalë  për  bujqësinë 

as  për  ujë,  për  blektorinë

ujët    rrjedhte  tatëpjetë

rrjeshtë  ishin  ngritur  mullinjtë

vetëm    fshatin  damjan

dymbëdhjetë    tillë  kanë  qënë

pa thënë  pjesën  tejë    anë 

që zbriste    rrajcën  mëmë

dhe  andej  rrjeshtë  kanë  qënë

njëzet e shtatë  fshatra  me  radhë

këtu  vinin  me  karvanë

bluanin  drithin  për    ngrënë

  qafë    policës  madhe

ishte  dhe  qëndëra  tregëtare

për  gjithë  fshatrat  e  kësajë  ane

vinin  dhe  prej  kasabaje

ujët  dilte  nga  poshtë  lartë 

lumë  I  madh  si  shatërvanë

por  një  sherrë  me  çobanë

rrajcarë  me  ata  matanë

pse  ujët  rrjedhte    këtë  anë

donin ti ndërronin  kranë

brënda  sinoreve  tanë

pronat  me  emra  kanë  qënë

deri  tutje,  poshtë    anë

janë  future  pa  pyet,  pa  thanë

sherr    madh  ata  na  bënë

duke  qënë    punën  tonë

pa  ngacmuar  kurrë  sinorë

këta  ishin  shkakëtarë

u  vranë  burrat,  djemtë  rrajcarë

burimin,si  lanë  ta  marrë

zoti  vetë  ua  kishte  falë

dy  tre  muaj  mbas  kësajë  gjëme

e  treguar  prej  gojë  dhëne

shkaktarët    qenë    parë

një  plan    fshehtë  kanë  bërë

  një  ditë    atijë  qershori

kur  kanë  qethur    gjithë  dhëntë

pabesinë  e  kanë  bërë

duke  vëzhguar  e  parë

se  nuk  kishë  asnjë  rrajcarë

burimin  tonë  natyralë

me  bashka  leshi  e  kanë  zënë

dëm  I  madh,  sa  sbëhet  fjalë

burimin  tonë  natyralë

  mbante  gjallë  fshatin  tonë

na  e  shteruan  përgjithmonë

ujët  tonë  sapo  na  e  zunë

  Fërngovë  doli  lumë

për  fshatin  ish  tragjedija

ngelën  gjërat  si    ngrira

skishte  ujë    pijnë  bagëtija

e  jo  më,    bluajn  mullira

apo    shkojnë  tek  bujqësia

nuk  kishte    rrugë    tjera

u    plani,    nxirrej  vija

kjo  nisi,      atë  kohë

por  u  deshën,  disa  vite

  vija,  ujë    sillte

distance,  shumë  e  gjatë

terreni,  tepër  I  thatë

me  shkëmbinj  e  gurë    lartë

minat  bëheshin  si  pukatë

me  kripë  deti  e  barutë  lajthie

u  ndërtua,  kjo  gjigand  vije

sa  shekuj , që  kanë  kaluar

veç  mirësi,  na  ka  dhuruar

misër  ,grurë  e  me  radhë 

na  ka  mbushur  plot  hambarë

dhe  bagëtitë , për  çdo  vitë 

numuri  I  tyre,  është  rritë

ujë    të,  kanë  pirë  çdo  ditë

nuk  thonë  kot  shprejen  e  parë

një  proverb,    ka  lëshuar  rrënjë

ku  ka  rrjedhur,  do    pikojnë

ku  ka  shkuar,  lumi  do    shkojnë

shkuan  vitet , shekuj  radhë

hapet  tunel,    qafthanë

  dalë  treni,  përmatanë

pa  u  future,  qindra  metra

shpërthen  lumi,  si  vullkanë

ujët    kishim, pasë    parë

prap  na  doli,    këtë  anë

    hyrë,  a      dalë

  fshatit,    parë  strugarë

shteroj  lumi,  fërngovarë

  doli , shekuj    parë

kur  bllokuan,  ujin  rrajcarë

sipër  majës,  lart  mbi  male

  prona , të  vjetra  rrajcare

dikur  ishte , lartë  mbi  malë

 tani  doli , në  mes  fshatë

pabesinë,    na  bënë 

zoti  prapë  e  çoj    vëndë

këtejë  rrjedhte,që    parë 

këtejë  prapë  e  bëri  mbarë

atë    zoti  e  ka  shkruar

nuk  ka  focë, për  ta  ndaluar

ku  ka  rrjedhur,  do    pikojnë 

ku  ka  shkuar,  lumi  do    shkojnë

 

 

 

Vebi   Hana.

 

 

 

 

 

 

 

 

 Ndërtimi  I  vijës  madhe 

Veprës  tonë    legjendare

Fshati  I  vjetër  me  tradita

Kur  I  ndodhi  e  pa  pritura

  ndodhur    këtë  hallë 

Vendimin  e  kanë  marrë

  ndërtonin  këtë  kanalë

Shtatëmbëdhjetëmijë  metra  linjarë

Kjo  simbas  gjuhës  rrajcare

Njihet  dhe  si  vija  e  madhe

Ku  për    gjithë  këtë  anë

 ka  qënë  vepëra    me  famë

e  ndërtuan  veç  me  krahë

  shi  ,borë  ,vapë  e  tufanë

djersa  ju  rrjedhte  mbi  ballë

pa  llogaritur  florin

   paguan  për    tjerë

  I  mbanin  si  maxhirë

gjithë  puna,  lodhja  dhe  vetmohimi

ja  arritën  atijë  qëllimi

kur  erdh  koha,  për  ta  kthyer

u  dukën,  si    gynjyer

pas  shumë  ditësh  me  këmbë  zbathë

trazo  si  përshesh  me  dhallë

humbëte  uji    tokë  si  I  gjallë

kur  arriti    atë  pikë 

  qafë    rrajcës    policë

ku  kish  dale,  I  gjithë  fshati

bashkë  me  ta  edhe    gjithë  miqtë

u  therën  njëqind  bagëtitë

  rrajca  kishë  nxjerrë  tek  vija

dhe  shtatë  Qe,  me  mollë    brira

dhe    gjitha,  dhurtitë

   ju  kishin  sjellë  miqtë

  gjitha  u  bënë  kurbanë

për  kanalin , vijën  tonë

lumë  gjaku , shkoj  përpara

uji  e  ndiqte  nga  mbrapa

smbahej  më , fuqia  e  tijë

  po  sillte,  veç  mirësi

pati  dhe  një  gojë    praptë

  asnjëherë,  se  bëri  mbarë

se  nuk  del,  ky  kanalë

  gjithë,  mallkimin  I  lanë

ai  ardhtë  dhe  mos    gjetë

  një  ndodhi  e  vërtetë

sapo  atij  I  shkoj  fjalë

se  ujët  është  duke  ardhë

menjëherë,  përtokë  ka  ranë 

asnjë  fjalë,  nuk  e  ka  thanë

ditë  feste,    beharë

sapo  kishte,  hyrë  majë

smbahej  populli,  nga  gëzimi

po  bëhej,  inagurimi

  ftuar  nga  çdo  anë

me    ballë  drejtuesit  e  parë

dhe  I  pari  I  sanxhakasë

   pati  nderin    flasë

mbas  përshëndetjes  rrajcare

  uroj  këtë  mirseardhje

  gjithë  miqëve  prejë  çdo  ane

njëzetë  e  shtatë    fshatra  me  radhë 

kishin  ardhë  me    parë

dhe    tjerë  mysafirë 

  ardhur  veç  për    mirë

për  këtë  fshat,  me  botë  rrajcare

sështë  bërë  kurrë , festë    gjigande

si  ajo  e  vijës  madhe

  atë  qafë  lartë  mbi  fshatë

  ftuarit,  nga  çdo  anë 

sazet,  me  vete  kanë  marë

po  dhe  rrajca,  fshati  vetë 

kishte  pizgat , daulletë

ja  thanë  këngës,  valles    parë

si  tradita , në  këto  anë

mbrapa,    gjithë  ata    ftuar

këngë  dhe  valle,  kanë  dhuruar

ngrinin  shëndete  e  pihej  dollia

si  lumi,  derdhej  rakia

mish    pjekur  dhe  bakllavatë

sndalnin  këngë  dhe  valle  asnjë  çastë

festën  e  madhe    ata  bënë 

  gjithë  me  valle  dhe  këngë

dhe  me  gjithë,  miqtë  e    ftuar

sofrat  plot  duke  rënkuar

rakija  si  burimi

smbaheshin  njerëzit  nga  geëzimi

kjo  festë  e  bukur  rrajcare

zbriti    çdo  odë    madhe

  gjitha  fiset  me  radhë

kur  merrnin  ujin  e  parë

  ftuar,  kishin  gjithë  fshatnë

  gjithë,  me  peshqesh  u  vanë

me  stoli,  me  bakllavanë

si  tradita    këto  anë

dhe  aty  u  prenë  kurbanë

sndalej  kënga  vallja  rrajcare

  çdo  odë  shtëpi    madhe

plotë  gotat  ngrinin  shëndet

për  mirësinë      fshatë  erdh

kështu  deshi  zoti  vetë 

u  mbush  rrajca  bereqetë

kjo  ishte festa  e  vijës    madhe

veprës  tonë    legjndare

mbas  tregimeve      parëve

  ka  sjellë  vetëm  mirësi

ka  shuar  etje  uri

po  tani    shekullin  e  ri

 ku  kemi  dhe  qeveri

vëndi  mbushur  me  hajdutë

pushtetarët    çifutë

po  grabisin  çfar  po  zënë

dhe  kanalet  spo  na  I  lënë

pas  pesqind  vitesh  kaluar

kanalet  duke  lulëzuar

dolën  morracët  e  mallkuar

kanalin  për  ta  shteruar

nuk  do    ketë  krim    barbar

për    gjithë  popullin  rrajcar

  po  bëjnë  këta  pushtetarë

po  thajnë  kanalin  rrajcar

burimin    na  mban  gjallë

Vebi   Hana

 

 

 Rrajcarë  trima  e    rrallë

Ku  kanë  shkelur.  namë  kanë  marrë

Sa  u  ngritë  Çeta  e  parë

Dhe  atje  u  vunë    radhë

Gjyladin  Halili,  ky  rrajcar  guximi

Ky  rrajcar  trimi

Shok  me  Kajo  Karafilin

Dhe    madhin  bab  Myslymin

Krah  për  krah  me  ata  pezarë

Si  antifashistët  e  parë

I  njohu  bota  anë  e  mbanë

Luftë  bënë  e  nuk  u  ndanë

Deri  sa  çliruan  vatanë

Njerzve  ju  sollën  lirinë

  lirë  na  e  bënë  shqipërinë

Menjëherë  mbas  çlirimit

Inisiativa  e  Gjyladinit

I  dhuroj  shtetit    ri

Mbi  dymijë  kokë  bagëti

Bashkë  me  gjithë  orendi

Pa  thënë  dhe  gjëra    tjera

Pasuri    kish  tek  shtëpia.

 

 

Po  dhe  rrajcari  me  famë

Heroj, I   luftës    qafkrrabë

Sulo  trimi  kapedanë.

Sulua ,me  qindra  rrajcarë

Dhe,  mijra    tjerë,  partizanë

  mbledhur , prej  nga  çdo  anë

Pritën,  ju  kanë  zënë , në  krrabë

Pushtuesve    gjakatarë

  zhuritën  truallin  shqiptarë

Nuk  po  mburr  lavdëroj  xhaxhanë

Xhaxhain  tim  Izja  Hanë

Dhe  ai    front  ka  qënë

Bashkë  me  Sabri  Tarushllarë

Jaho  e  Qemal  Karajnë

E    tjerë, rrajcarë  me  radhë

Por  Sulua , ish  I  veçantë

Për  trimëri, nuk  bëhesh  fjalë

Ndaj  e  gjithë  ajo  komandë

  drejtoj  pritën    krrabë

Sulon  kishin  vënë    ballë

  rrugës  për    Tiranë

Tre  ditë  e  tre  net  me  radhë

Luftë  e  madhe  u      krrabë

Nuk  lane  predhë  e  bombardim

Pa  hedhur  mbi  këtë  trim

  gjithë  shokët    kishte   pranë

  gjithë  armiqtë  ja  vranë

Gjaku I  rrjedhte  mbi  ballë

Skishte  kush  ti  lidhte  plagë

Mitrolozin  se  ka  ndalë

Ballë  për  ballë  me  ata  gjermanë

Si  hordhitë,    këto  anë

Dogjën  botën , vranë  dynjanë

  pa  mëshirë  janë  këta  barbarë

Fshatarët    gjithë  ja  vranë

Shtëpive  ju  vunë  zjarrë

Ndalni  derra  ku  po  shkoni

Barbaritë,  këtu  do  ti  paguani

Për  krimet  e  rrajcës  time

Do  tju  bëj  copë  e  thërrime

Mos  guxoni    kaloni

  gjallë  për  Tiranë  nuk  shkoni

Se    thonë  Sulo  Bogdani

Jam  shqiptar  e  bir  shqiptari

Nuk  trembem  kurrë  nga  barbari

Mos    shkelni  tek  vatani

Ju  barbarë , hordhi  dushmani

Se  I  thonë  toka  shqiptare

Nëpër  shekuj , mijra  vjeçare

Kurrë  ndonjëherë , sju  kemi  ngarë

Pse  na  ngisni,  more  barbarë

Këta  trima  heronj  me  famë 

Mbas  çlirimit  rehat  si  lanë

Ca  spiunë  e  ca  tradhëtarë

Me  njolla  donin  ti  bëjnë

Nëpër  burgje  e  internime

Ju  shkoj  jeta  gjithë  mundime

Pas  luftës  Sulon  ndëshkuan

Gjashtë  muaj    burg  e  çuan

Dhe  I  zgjedhur  me  dy  detyra

Po  ku  pyesnin  ato  fytyra

Spiunë  dhe  tradhëtarë  bashkë

Akuzën  ja  bënë    trashë

Akuza  ishte  e  tillë

Nuk  kishte  shkruajtur  ullinjtë

Këtë  akuzë  I  bënë  shpirtzinjtë

Ku  kishte  ullinj,    Rrajcë  e  tek  qaforët

Atje  rriten  veç  dushkorët

Por  mbrapa  spiunë    tjerë

    zes  e      nxirë

Gjithë  natën  shkruanin  parrulla

Shkronja    mëdha  me  gura

Rroftë  Republikë  Serbulla

Mbrapa  shkruanin  I  bën  Sula

Nuk  e  lanë  vetëm  me  atë

Dy  herë  nga  pesë  vite    bedat

Internim  me  gjithë  familjartë

Si  gjen  gjë  këta  spiunë

Gjithë  jetën  I  mbajnë    punë 

Arritën  deri    komunë

Dhe  atje  vetëm  zullumë

Këtë  zanat  ju  kanë  lënë

Ata  qënë  e  këta  bir  qënë

Skanë    ndalur  për  zullume

Popullit  ja  kanë  sjellë  maj  hunde

Dhe  pas  luftës  këtij  trimi

Duhej  ti  bëhej  vlerësimi

Ti  jepej  një  dekoratë

Me  titullin      lartë

Ti  ngrihej  vlera    pati

Si  trimi  ndër      rrallët

I  madh   mbetet  për  shqiptarët

Ska  shqiptar    ska  dëgjuar

Për  Sulo  rrajcarin  duke  luftuar

Jo  Sulo  filmin,  Prita,  Sulo  skenarin

Por  Sulo  trimi  dy  metro  djalin

  me  mitrolozin  e  tij

 bëri  gjurmë    histori

po  ti  jepej  dekoratë

për  meritat    ai  patë

dhe  atje  ku  ai  ka  rënë

do    ngrihej  prapë    këmbë 

për  vlerësimin    I  bënë.

 

Vebi  Hana

 

 

 Qafë  e  Thanës  vënd  me  famë

Njihesh      gjithë  dynjanë

Po  kur  flasim  për  legjenda

Rrajca  duket  se  është  nëna

edhe  nastradin  hoxhë  efendiu

pranë  këtijë  fshati  njëherë  mbërriu

duke  ngjitur  qafën  lartë

rrugën      sjellë    fshat

gjen  një  tufë  me  çobanë

nënë  hije  kuvënd  bëjnë

dhëntë    diellë  I  kishin  lënë

grumbuj,  grumbuj  qenë  bërë

duke  marrë  seriozitet

dhe  me  forcë  ju  gërthet

çfar  po  bëni  more  katilë 

vetë  kuvendoni    hije

dhëntë  I  kini  lënë    diell

I  dogjët,  ju  muart  shpirtnë

Atje  poshtë  një  lakër  e  madhe

  flenë  gjumë,    hedhin  dhe  valle

Çobanët  siç  ishin  ndenjë

Përgjigje  njëherë  I  kthejnë

Rrofsh  e  qofsh  more  kalimtar

Rrugën  për  hall  ti  ke  marrë

Për  dhentë  tona  ndjeve  mallë

Paske  dhe  një  vag  gomarë

Sdi    ta  hipësh    parë

Për  atë  lakrën  aq    madhe 

  ke  parë  hipur  gomarëve

Ketej   tutje  nga  kjo  anë

Punojnë  mijëra  ustallarë

Po  ndërtojnë  nja  dy  kazanë

Ta  fusim  atë  lakrën  tënde

As  fundin  sju    kazanëve

Kur  ai  pa    fjala  ndali

Zbriti  poshtë  nga  gomari

Foli  si  burrë  namusqari

Dhe  pyeti  pak  me  zamet

Problemin    kish  siklet

Kur  delni    tualet

Me  se  ju  merrni  tarjet

Çobanët    ishin  ndenjë

Përgjigje  jabanxhiut  kthejnë

Kur  jemi    shtëpi

E  marrim  me  ujë  me  hi

Kur  jemi  lartë    malë

E  marrim  me  këtë  lloj  bar

U  fut  tutje  nga  shkorreti

Mori  dhe  bar  tualeti

Kur  ja  dogji  hithra  samarë

Ju  skuq  trupi  ju    zjarrë

Vapa  bënte  punën  e  sajë

Erdhi  me  vrap  si  I  marrë

Po  prap  veten  se  ka  dhënë

Jabanxhiu    këto  anë

Asnjë  fjalë  nuk  e  ka  thanë

Për  atë    ata  I  bënë

Zgjatej  plaka  si  sorkadhe

Hipur  majë  thanës    madhe

Çështë  ky  burrë  një  varg  gomarë

  këtë  vapë  na  vjen  vërdallë

Na  tregon  lakër    madhe 

Këtejë  ka  vetëm  dushkë  dhe  qarre

Vetëm  kjo  pemë,  është  prej  thane

Pasi  sheh  njëherë  vërdallë

Pyet  prapë  si  me  mallë

Duke  thënë  si  me  shaka

Ky  vëndi  këtu , çfarë  emëri  ka

Çobanët    ishin  pranë

Përgjigjen,  ja  kanë  dhanë

Duke  qënë,  kjo  qafë  e  lartë

Sa  e  gjërë  dhe  e  gjatë

Për  respektin  e  asajë  nëne

  ka  rritur  këtë  lloj  peme

I  veçantë  ky  dru  I  rrallë

Prodhon  shumë  sa  sbëhet  fjalë

Kush  kalon    këto  anë

Nën  hijen  e  sajë  ka  ndalë

Fruta  prej  saja  ka  marrë

  gjithë  njerëzit    këtë  anë

Këtë  pemë  e  quajnë  thanë

Ndaj  dhe  emërin  këtijë  vendi

Qafa  e  Thanës  ne  ja  themi

Kur  dëgjon   emërin  e  vëndit

Ju  ngrit  qimja  si  pëndi  I  shpendit

Dhe  ashtu  I  akërruar

Fjalë    rënda  ka  lëshuar

Derr  bari  dërr  isani

Qafa  thanës  g…….  sëmës

Hush  gomarë      majtë 

Se  nuk  çaj  dot  me  çobanjtë

Qënkan      keq  nga  djajt

Kthehet  nastrua  I  zemëruar

Rrugës  nga  kishte  kaluar

Barin  njerëzit  na  I  troj

Qafën  e  Thanës  ofendoj

Se  gënjështëra  nuk  I  shkoj.

 

Vebi   Hana

 

 

 

 

 

 Rrajcë,  ti,  krahinë  e  madhe

Ke  patur  nëna  gjigande

Kanë  lindur  djemë  luanë

Drangonj    mëdhenj  me  famë

Aleksandri  drangoj  I  parë

  I  madhi  ynë  rrajcarë

  I  madhi  luftëtarë

Dhe  I  dyti  drango  I  rrallë

Me  emërin  e  tij  Shabanë

  nuk  ndalej  kurrë  për  punë

sa  herë  nxihej  mali  shkretë

I  lodhur  djersët  rrëkej

Dhe  herën   e  fundit  fare

  u  nda  nga  nëna  e  madhe

Sapo  retë  tek  mali  nxinë

Kërkoj  hallall  ti  bëjnë  gjinë

Dhe  u  zhduk  si  vetëtimë

Edhe  ky  drango  I  rrallë

Emërin  e  tij  e  mban  një  malë

Dhe  I  treti  I  pa  parë

Nëna  lindi  Nazif  Hanë

Që kur  ish  I  vogël  fëmijë

Dukeshin  shënjat  e  tijë

sapo  qielli  fillonte  nxihej

  aty  ai  djalë  nuk  shihej

alarmë  bëhej  gjithë  shtëpia

gjithë  fshati  e  njerëzia

nga  na  iku, nga  na  vajti

mbas  disa  orë  kaluar

dilte    ndonjë  cep, 

si  duke  u  zgjuar

I  lodhur  ujë  duke  kulluar

Por  këto  sqenë  veç  njëherë

Nuk  dihet  numuri  sa  herë

  kur  ishë  I  vogël  fëmijë

E  deri  sa  e  pati  jetën  e  tijë

Për  punë  ishte  si  fërtuna

Sa    punonin  tridhjetë  burra

Nga  mëngjezi  deri    darkë

E  bënte  për  dy  sahatë

  arë  bllok,  sipër    malë

Një  kompani  me  gjermanë

  armatosur  deri    dhëmbë

Drejtimin  për  fshat  kanë  marrë

  bënin  një  reprezalë

Një  Nazif  kishin  përballë

Katërmbëdhjetë  vjeç  djalë

një  thes  mbushur  me  granata

dhjetra  metra  nga  distance

si  rrufeja  I  lëshonte

nuk  kuptohej  si  vepronte

dhe  një  pushkë  e  tij  fushore

  qëllonte  një  nga  nji

nga  shpejtësia  që vepronte

dukej  si  me  breshëri

gjithë  ushtarët  përballë  tijë

qëllonin  me  breshëri

u  kthyen    gjithë  mbrapsh

nuk  u  futën  dot    fshat

dhe  ushtria  maqedone

  kishë  lëshuar  pozicione

  gjithë  me  sytë  e  tyre  panë

  lëndinë  vetëm  një  djalë

  luftonte  ballë  për  ballë

dhe  kur  frontin  ai  theu

  gjithë  I  mallëngjeu

kush    parë    vraponte

këtijë  djali  pushkë  ti  çonte

e  mbushën  plot  municione

erdhi  dhe  gjithë  një  komandë

me  katërqindë  partizanë

  rrinin  lartë  mbi  malë

ku  Nazifi  ish  pjestarë

kur  shkruaj  për  këtë  djalë

  duket  si    përrallë

po  çdo  gjë  është  origjinalë

e  dëshmuan  kush  e  panë

si  u  çlirua  Shqipëria

ku  nuk  shkeli  këmba  e  tija

e  dërguan  malë    malë

cep    cep  vëndit  ka  dalë

ku  hidhnin  desantë  ajrorë

  shëmbënin  pushtetin  e  gjorë

  sapo  hidhte  hapin  e  parë 

  këtë  vëndin  varfanjarë

pas  gjithë  atyre  aksioneve

  u  kthye  me  fitore

e  çuan  drejtues    lartë

  bulqizë  për  mineralë

çdo  ditë  me  barominë    dorë

duke  kontrolluar  sektorë

  mos  rrezikojnë  puntorë

por  një  ditë  e  pa  harruar

shkëputet  shkëmbi  I  mallkuar

jetën  djalit  I  ka  shuar

vetëm  dhjetë  ditë    parë 

se  zoti    bënte  hatanë

shteti  lajmin  e  mirë  I  dha

se , do  nisej  për    Rusi

specialist  për  industri

djalë  I  ri  një  vit  martuar

kishte  një  foshnjë    duar

si  ndodhi  kjo  tragjedi

nuk  u  bë,  as  ai  fëmi

djalë  I  ri  drejtues  I  parë 

me  guxim  forcë    pa  parë

mbeti  përjetë  lapidarë

    tre  drangonjtë  rrajcarë

jetën    shkurtër  e  patnë

  moshën  e  bukur  u  ndanë

Nënë  rrajcaret  luanesha

lindën  trima    rrebesha

bijët  e  tyre  drangonjtë  tanë

gjurmë,  për  brezat  ata  lanë

 

Vebi  Hana

 

 

 

 

 

 

Kur  përmendim  rrajcën  tonë

Plot  legjenda  është  kjo  zonë

Nga  Qafthana    Shavarinë

Likopathër  e  pusi  I  krimbë

Kalojnë  rrugët  me  kryqëzim

Rrugët  lindje  perëndim

Rrugët  e  vjetëra  autoktone

Paralel  I  shkojnë  kësaj  zone

Egnantia  nga  njëra  anë

Rrajcën  përmes  na  e  ndanë

Rrugë  e  shtruar  me  kalldram

Njëra   vinte  grykës  lart

Dhe kalonte,  mes  dy  fshatë

Ndante  Rrajcën,  me  katundplak

Dhe  dilte,    fund  shkallë

  ngushticën  e  paparë

Rrugë  e  çarkut  ja  kanë  thënë

Edhe  tjetra  përmatanë

Katundplakut , I  shkonte    anë

dhe mbrapa  kalon  mbi  fshat

Rrugë  e  vjetër  autoktone

  e  vjetëra  e  kësaj  zone

  lidhte  perëndimin

Me    gjitha  këto  rajone

Ku  kalonin  për  çdo  hallë

  shi , borë , vapë  e  tufanë

Për  miqësi  e  me  krushqi

Kalonin  dhe  për  tregëti

Ku  lëviznin  me  karvanë

Me  mallra  nga  çdo  anë

Për    mirën  e  njerëzimit

    ato  kohëra  kanë  qënë

Një  gjurmë  mbetur      parë

Tek  krushqit  anadollarë

Duke  zbritur  nga  mali  lartë 

Tehut    bregut  për    zallë

Një  varg  krushq  anadollarë

    gjithë  hipur  mbi  kuaj

Një  nuse  na  kishin  marrë

Një  I  ftohët  I  pa  mëshirë

  gjithë  krushqit  I  ka  ngrirë

Ashtu  siç  ishin    radhë

Mbetën    ngrirë  me  gjithë  kuaj

Për  mos  u  harruar  kurrë

  vëndin  ku  mbetën,  mbinë  drurë

Drurët  e  mbirë,  atë  formë  kanë  marrë

Si  krushqët  hipur  mbi  kuaj

Nusja  e  fundit  ka  dalë

Tani  vonë  ca  zullumqarë

Vajtën  dhe  u  vunë  sopatë

Humbën  gjurmët    ata  lanë 

Duke  kaluar    këto  anë

Vëndin  me  emër  na  e  lanë

Tek  krushqit  anadollarë

Kjo  gjurmë  mbetur      parë

Gojë    gojë  kjo  legjendë

Brezi , brezit  duke  thënë

Duke  treguar  dhe  vëndnë

Historinë  vëndin  ku  ranë 

E  tregojnë  rrajcarët  tanë

Drurët,  vetë  me  sy  I  panë

Ashtu  siç  kishin  mbirë  radhë

Sa  krushq  ata  kishin  qënë

Bredha    lartë  ata  u  bënë

Dukeshin  prej  nga  çdo  anë

Ishin  kohë    vështira  nuk 

Nuk  kishte  rrugë    mira

Përveç  rrugëve  fushore

 dhe  atyre  luginore

Kalonin  dhe  lartë  mbi  male

Për  shkurtimin  e  gjatësisë  madhe

  çdo  kohë  ka  pasë  hajdutë 

  dilnin  vjedhnin    rrugë

Tregëtarët  nga  çdo  anë 

Lëviznin  me  karvanë

Dhe    gjithë  tregëtinë

E bënin  veç  me  florinë

Po    gjithë  këta  hajdutë

Piqeshin  dhe  bëheshin  grup

Dilnin  dhe  zinin  pusira

  terrene    vështira

Ku  tregtarët  skishin  ku    shkonin

Çfar    kishin  do  ta  dorzonin

Dhe  mbi  Rrajcë    atë  luginë

Hajdutët  kanë  bërë  kërdinë

Ju  kanë  marrë  gjithmonë  florinë

Dhe  kur  u  kapën    gjallë

Asnjëri  nuk  ish,  nga  këto  anë

I  torturuan  I  vranë

Për  florinë  asgjë  nuk  thanë

  fshehur    mal  e  lanë

Gjurmë  mbi  letra  e  kanë  lënë

E  kanë  bërë  dokumënt

Dhe    vëndet  europiane 

I  kanë  lënë  këto  nishane

Ku  tregojnë  me  saktësi

Sa  kujtalë  a  ton  flori

Qëndron  I  fshehur  atje

Gjurmë  tek  vëndi  e  kanë  lënë

Kanale    bërë  mbi  shkëmbë

Për  çdo  ditë  vijnë  europianë

Lidhur  me  pushtetarët  tanë

Hartat    dorë  I  mbajnë

Tre  pika  I  kanë  gjetur

E  katërta  diku  ka  mbetur

Për  çdo  ditë  e  çdo  natë

Nuk  po  na  lënë  rehatë

Duke  kaluar  poshtë  e  lartë

Gjoja  jemi  refugjatë

Por  mbi  krahë  mbajnë  aparatë

  gjurmojnë  ditë  e  natë

Dhe    gjithë  këtë  zonë

Pronë  sinorë  e  fshatit  tonë

Duan    na  e  marrin  përgjithmonë

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vijuse

 

Ku  dallojnë  kaçakët  e  parë 

Nga  pushtetarët  shqiptarë

Qetë  me  fat  more  tregëtarë

  keni  kaluar    këto  anë

Me  karvanë  mbushur  me  mallë

Se  taua  nuk  ishte  gjallë

Mos  u  qani  për  aq  pakë 

Sa  ju  morën  ata  kaçakë

Se  po    ishte  gjallë  e    kishte  dalë

Ky    thamë  pak    parë

Do  tju  kishë  ngrënë 

me  gjithë  mallë  e  me  gjithë  kuaj

sdo  kishë  lënë  as  për  nishanë

bëhet  fjalë  për  kohën  e  shkuar

po  sot  gjërat  kanë  ndryshuar

hajdutët  kanë  avancuar

pozicionet  janë  ndërruar

kaçakët  janë  bërë  zyrtarë

me  kollare  deri    ballë

Shqipërinë  na  e  kanë  ndarë

copa,  copa,  këta  zagarë

për  popullin  as  bëhet  fjalë

ai  ka  mbetur  sot  kaçakë

vjen  vërdallë  për  një  pikë  dhallë

se  pronën  ja  kanë  marrë

këta  çifutët  pushtetarë

deri  dje  ishin  morrollarë

sot,  na  u  bënë,  për  ne    parë

deri  dje  skishin  as  kacidhen

sot  kanë  miliona  dollar

kur  finishi  qe  I  njëjtë

ku  I  morën  këta  zagarë

tridhjet  vjetë  kanë  kaluar

si  u  bënë  kaq    pasuruar

këta  morracët  e  zgjebuar

deri  dje  sdinin  çishte  paraja

sot  janë  klientë    banka    mëdhaja

kjo  arritje  e  pa  parë

vetëm  se  janë  grabiqarë

grabitën  pronat  fshatarëve

trashëgimin  e    parëve

marrin  dhe  borxhe    tjera

gjoja  do  bëjnë  mrekullira

pa  e  nisur  punën  fare

 I  kanë  vjedhur  këta  qafira

Borxhi  po  rritet  çdo  ditë 

Kaloj  grykën  shkoj  tek  sytë

Ku  ta  mbajnë  shpresën  ky  popull

Prej  kaq  vitesh  po  vjen  rrotull

Mbi  dhjetë   mijë  jetë  janë  vrarë

Për  pronën  trashëgimtarë

E  gjitha  kjo  gjëmë  e  madhe

Erdhi  prej  politikanëve

  na  bënë  ligjin  e  zi

Shtatëmijë  e  pesqind  e  nji

Ca  rrugaçë,  ca  pianecë

Hartuan  një  ligj    keq

dhe  gjithë  ata  pushtetarë

  u  ndodhën    atë  sallë

për  tu  bërë  vetë  pronarë

vepruan  si  kollovarë

votuan  ligj  zullumqarë

gjëmnë  I  bënë  popullit  shqiptarë

ku  dallojnë  kaçakët  e  parë 

nga  pushtetarët  shqiptarë

ata  grabitënin  një  karvan

me  dhjetë  mushka  e  pesë  kuaj

këta   grabitën  gjithë  Shqipërinë

kodër ,mal , fushë  e  lëndinë

tokë,  arë  me  pronarë  e  pa  pronarë

gurë,  dru ,karburantë  e  mineral

kënetë    tharë  e    pa  tharë

nuk  lanë  përrua,  lumë  e  zallë

pa  grabitur  e  pa  tharë

me  trafiqe,    sjanë  parë

gjithë  bregdetin  e  kanë  ndarë

si  bajraktarët  e  parë

dhe  për  detin  janë  pronarë

grabitën  gjithë  pasurinë

grabitën    gjithë  thesarë

gjakun  e  popullit  shqiptarë

kaçakët  zullumqarë 

grabitën    malë  e  lanë

ndërsa  pushtetarët  tanë 

bllokojnë  bankat  anë  e  mbanë

me  euro,  dollar, thesarë

kaçakët  I  kapën  I  vranë

tregëtarët    lirë  I  lanë

kurse  pushtetarët  tanë

nuk  ka  zotë    ti  ndalë

lokale  vila  luksoze

  po  ndërtojnë,  kjo  lloj  bloze

veç  Shqipërisë,    çdo  cep  bote

  çdo  pëllëmbë  ngrihen  pallate

nga  njëzet  e  tridhjetë  kate

ku  shkuan,  paratë  me  fajde

  shqiptarët  varfanjakë

I  ranë  botës  rreth  e  qarkë

Mundin  gjakun    ata  lanë

I  mashtruan  e  sjua  dhanë

nuk  ka  kush  ti  akuzojë 

janë  bërë    gjithë    njësojë

po  guxove    flasësh  një  fjalë

për  krimet    kanë  bërë

për  pronën      kanë  marrë

  hëngërn    pinë    gjallë

dhe  nuk  duket,  ska    sosur

çfar  po  bëjnë  këta    marrosur

ta  ndalin  këtë  barbarinë

se  e  shfarosën  Shqipërinë

për  pronën  trashëgimninë

ta , ëndërrojmë  një  forcë  ta  ndalë

ta  bëjnë  ligjin  ideal

shpresë  për  popullin  shqipëtarë

ku  dallojnë  kaçakët  e  parë 

nga  hajdutët  pushtetarë.

 

Vebi    Hana

 

 

 

 

 

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                                                                                                                                                             


No comments:

Post a Comment

Post Top Ad

Your Ad Spot